طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي از جمله مواردي است كه مي تواند در موفقيت كسب و كار شما تاثير گذار باشد و موجب افزايش در آمد شما شود . امروزه با پيشرفت تكنولوژي و نقشي كه وب و اينترنت در زندگي انسانها ايفا مي كند هر فرد براي موفقيت در كسب و كار خود بايد علاوه بر حضور در دنياي واقعي به عنوان يك برند در دنياي مجازي نيز شناخته شود . ساخت وب سايت فروشگاه اينترنتي در اين زمينه مي تواند بسيار تاثير گذار باشد . ساختن سايت فروشگاه اينترنتي يكي از نوين ترين روش هاي فروش محصولات و خدمات در دنياي امروز مي باشد .

 

علت موفقيت طراحي سايت فروشگاه اينترنتي :

 

امروزه وب سايت هاي فروشگاهي به موفقيت بالايي دست يافته اند و توانسته اند بازار فروش خود را تا سطح كشور افزايش دهند . سايت هايي مانند ديجي كالا ، باميلو ، 5040 و ... هم موفقيت خود را از طريق اينترنت به دست آورده اند .وب سايت فروشگاهي امروزه بسيار مورد توجه افراد بالخص جوانان قرار گرفته اند و مخاطبان بسياري را در سراسر ايران جذب كرده اند .

علت اصلي موفقيت سايتهاي فروشگاه اينترنتي ايجاد سهولت در خريد مي باشد . زيرا يك فرد براي خريد يك جنس مي تواند از هر مكان جغرافيايي به اين سايت ها مراجعه نموده ، محصولات را بررسي و مقايسه نمايد و با خواندن اطلاعات و مشخصات هر محصول انتخاب راحت تري را داشته باشد . در صورتي كه براي دريافت اطلاعاتي در اين زمينه در فروشگاه هاي فيزيكي به علت وقت گير بودن امكان پذير نمي باشد .

همچنين قابليت مقايسه كه در طراحي سايت فروشگاهي گذاشته مي شود ، امكان مقايسه اجناس هم رده و بررسي مزايا و معايب كالا ها را تا حد بسيار مطلوبي آسان نموده است . همچنين عدم وجود يك كالا با وجود سايت هاي فروشگاهي ، ديگر معنا ندارد . زيرا در صورت نبود كالا در يك فروشگاه به راحتي مي توان به سايت ديگري مراجعه كرد و جنس مورد نياز را خريداري نمود .

 

ادامه و منبع : طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

 





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: